obchodní
společnosti Táborský festival vína z.s.
se
sídlem nám. F. Křižíka 1878/13, 390 01 Tábor, IČ:22888136
zapsané
v obchodním rejstříku spisová značka L 5524/KSCB Krajský soud v Českých
Budějovicích
pro
prodej zboží (vstupenek) prostřednictvím online obchodu umístěného na
internetové adrese www.festival-vina.cz
1. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“)
společnosti Táborský festival vína z.s., se sídlem nám. F.
Křižíka 1878/13, 390 01 Tábor, IČO: 22888136, (dále jen
„prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č.
89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva
a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní
smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou
fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového
obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na
webové stránce umístěné na internetové
adrese www.festival-vina.cz (dále jen „webová stránka“).
- Tyto obchodní podmínky a reklamační řád vymezují a upřesňují práva a
povinnosti prodávajícího a kupujícího při prodeji vstupenek na jakékoliv
kulturní, společenské, sportovní či jiné akce (dále jen „Akce”)
prostřednictvím internetového obchodu provozovaného na webové stránce.
- Kontaktovat prodejce znamená kontaktovat pověřenou osobu telefonicky
na její konkrétní telefonní číslo či e‐mail, jsou‐li kupujícímu známy, nebo na
obecný telefon či e‐mail, uvedené v sekci Kontakty na webové stránce.
- Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy uzavřené
mezi kupujícím a prodejcem a kupující nákupem vstupenek současně stvrzuje,
že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že bere výslovně na
vědomí, že tyto obchodní podmínky jsou součástí smluvního ujednání mezi
jím a prodejcem.
2. Předmět smlouvy
- Předmětem smlouvy je závazek prodejce dodat kupujícímu vstupenky na
jím zvolenou Akci, a to v počtu požadovaném kupujícím a závazek kupujícího
uhradit vstupné za vstupenky.
- Kupní smlouva je uzavřena zaplacením vstupného ze strany kupujícího.
- Prodejce se zavazuje dodat kupujícímu vstupenky bez zbytečného odkladu
po zaplacení vstupného, s tím, že v případě nákupu přes internet budou
vstupenky dodány v elektronické podobě na e‐mail zadaný kupujícím. Kupující nemá nárok na
dodání vstupenek dříve, než bude uhrazena cena za vstupenku na
Akci v plné výši na bankovní účet prodávajícího.
- Doručením vstupenek kupujícímu ze strany prodejce jsou veškeré závazky
prodejce vyplývající z kupní smlouvy splněny.
- Vstupenky nejsou zasílány poštou, a to ani na dobírku.
3. Práva a povinnosti smluvních stran ve
vztahu k Akci, na níž jsou vstupenky zakoupeny
- Prodávající je pořadatelem jednotlivých Akcí, na které jsou vstupenky
prodávány. Nákupem vstupenky na Akci vzniká právní vztah mezi kupujícím a
prodávajícím jako pořadatelem této Akce. Prodávající nese odpovědnost za
plnění povinností pořadatele akce, které vyplývají ze smluvního vztahu
mezi kupujícím a prodávajícím jako pořadatelem Akce.
- Kupující se nákupem vstupenky zavazuje dodržovat pravidla stanovená
prodávajícím jako pořadatelem Akce. Dále se kupující nákupem vstupenky
zavazuje podrobit se provoznímu a návštěvnímu řádu místa konání Akce.
- Prodávajícímu jako pořadateli každé Akce je vyhrazeno právo na změnu
jejího programu, termínu a místa konání. Nákupem vstupenky bere zákazník
toto právo prodávajícího jako pořadatele na vědomí.
- Za platnost a pravost vstupenek zakoupených mimo webovou stránku
prodávající neodpovídá.
4. Postup při nákupu vstupenek a platební
podmínky
- Cena za každou vstupenku je uvedena u každé Akce jednotlivě. U každé
Akce jsou uvedeny též případné vedlejší poplatky spojené s nákupem
vstupenky.
- V případě nákupu vstupenky prostřednictvím webové stránky je platba za
vstupenku možná pouze platební kartou, která umožňuje provádět nákupy
platební kartou přes internet, nebo bezhotovostním převodem na bankovní
účet prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za případné náklady kupujícího spojené
s nákupem vstupenky vyplývající ze smluvního vztahu kupujícího a banky,
která kupujícímu vydala platební kartu, případně která vede pro kupujícího
bankovní účet, jejichž prostřednictvím provedl kupující úhradu vstupného.
- Vstupenky se na dobírku nezasílají.
5. Odstoupení od smlouvy
- V souladu s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů nemá kupující právo od smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím odstoupit podle ustanovení § 1829 občanského zákoníku (odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů), a to vzhledem k tomu, že se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je podnikatelem, tedy v tomto případě pořadatelem Akce, poskytováno v určeném termínu.
6. Reklamační řád
- Veškeré reklamace vstupenek zakoupených prostřednictvím webových
stránek se řídí těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem uvedeným
v tomto článku 6.
- Kupující má nárok na vrácení vstupného za vstupenku pouze v níže
uvedených případech a za níže uvedených podmínek.
- Kupující nemá nárok na výměnu vstupenky. V případě poškození, zničení,
ztráty, odcizení či jiného znehodnocení vstupenky nebude vstupenka
nahrazována novou a kupujícímu nebude poskytnuta náhrada.
- Prodávající nenese žádnou odpovědnost za to, že nebude kupujícímu
doručena vstupenka z důvodů spočívajících na straně kupujícího, zejména
pak z důvodů, že nebude možné vstupenku kupujícímu doručit na kupujícím
zadaný e‐mail (např.
přeplněná schránka, spam filtr atp.).
- V případě, že kupující neobdržel vstupenku nejpozději do 2 hodin po
plném uhrazení vstupného, tj. připsání plné prodejní ceny vstupenky na
účet prodávajícího, je povinen neprodleně, nejpozději však do 48 hodin ode
dne uplynutí výše uvedené lhůty k doručení vstupenky, kontaktovat prodejce
a oznámit mu, že neobdržel uhrazenou vstupenku. Pro tyto účely je kupující
povinen sdělit prodejci jméno a e‐mail, které uvedl jako kontaktní, resp. identifikační údaje
při nákupu vstupenky. V případě, že prodejce zjistí, že vstupenka
skutečně nebyla kupujícímu doručena, bude dále postupováno způsobem
uvedeným níže v tomto odst. 5.
- Prodejce se zavazuje nejpozději do 24 hodin, nejdéle však 1 hodinu
před konáním Akce, zaslat kupujícímu znovu vstupenku na kupujícím zadaný
e‐mail,
- V případě, že již došlo ke konání Akce, zavazuje se prodejce vrátit
kupujícímu uhrazené vstupné, a to nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění
reklamace kupujícím.
- V případě, že ze strany prodávajícího jako pořadatele dojde k úplnému
zrušení Akce, bude kupující, který prodávajícímu poskytl svůj kontakt (e‐mail, telefon, poštovní adresa, fax apod.),
prostřednictvím tohoto kontaktu vyrozuměn o tom, že Akce je zrušena.
Prodávající neodpovídá kupujícímu za to, že jej nebude
možno prostřednictvím tohoto kontaktu včas zastihnout anebo pokud kupující
obdrží včas odeslané vyrozumění o zrušení Akce se zpožděním.
- Dojde‐li ze strany prodávajícího jako
pořadatele k úplnému zrušení Akce, bude prodávající vracet
níže popsaným způsobem vstupné v plném rozsahu.
- V případě splnění podmínek pro vrácení vstupného dle odstavce 7 tohoto
reklamačního řádu bude vstupné kupujícímu vráceno prostřednictvím platební
karty, kterou byla provedena úhrada vstupného, a v případě platby
bankovním převodem na bankovní účet, z něhož bylo vstupné zasláno. K
vrácení plné ceny vstupného uhrazeného kupujícím dojde nejpozději do 14
dnů ode dne, kdy došlo ke zrušení Akce.
- Pokud se plnění této smlouvy (pořádaná akce) stane nemožné vlivem
zásahu vyšší moci, (jako např. živelné pohromy, stávky, válka, mobilizace,
povstání, pandemie, nepřízeň počasí neumožňující realizaci díla nebo jiné
nepředvídané a neodvratitelné události neumožňující realizaci akce) bude
akce přesunuta na náhradní termín, nebo zrušena. V případě přesunutí akce
na jiný termín zůstává vstupenka v platnosti na tento změněný termín a
kupující nemá právo na vrácení vstupného nebo výměnu vstupenky. V případě
zrušení akce má kupující nárok na vrácení vstupného v plné výši. O
náhradním termínu bude kupující informován prostřednictvím kontaktu, který
vyplnil při koupi vstupenky na akci. (email, telefon) Prodávající nenese
žádnou odpovědnost za to, že tato informace nebyla včas předána třetí
straně.
- S Vašimi reklamacemi se obracejte na email info@festival-vina.cz nebo na telefonu +420 777 836 699
7. Ochrana osobních údajů
- Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího z důvodu plnění
smluvního vztahu mezi jím a kupujícím ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b)
obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2017/679 o ochraně
osobních údajů, a to v rozsahu, v němž mu je kupující poskytl; v největším
možném rozsahu to jsou: jméno, příjmení, e‐mailová adresa, telefonní číslo a číslo
bankovního účtu nebo platební karty. Minimální rozsah
osobních údajů, který si prodávající vyhrazuje coby
podmínku uzavření smlouvy a v němž kupující je povinen své osobní údaje
poskytnout, je tvořen těmito osobními údaji: jméno a příjmení, e‐mailová adresa. Číslo
bankovního účtu nebo číslo platební karty jsou evidovány
bez vazby na ostatní osobní údaje v účetnictví na
bankovních výpisech prodávajícího a tyto osobní údaje dále nejsou nijakým
způsobem zpracovávány.
- Konkrétně se jedná o tyto dílčí účely zpracování osobních údajů:
- doručení vstupenky kupujícímu a zasílání informací o změnách u Akcí
či vstupenek;
- identifikace kupujícího v případě vyřizování reklamací podle
reklamačního řádu obsaženého v článku 6.
- Kupující zadává své osobní údaje prostřednictvím webových stránek a
softwaru BZUCO. V případě chybně zadaných údajů (např. překlep ve jméně či
telefonním čísle) má kupující ve vlastním zájmu povinnost kontaktovat
prodávajícího. Prodávající osobní údaje uchovává po dobu nezbytně nutnou,
nejdéle však po dobu 12 měsíců, a následně osobní údaje maže. V případě,
že si kupující přeje informace smazat dříve, může kontaktovat
prodávajícího a zažádat o smazání svých osobních údajů.
- Prodávající uchovává po neomezenou dobu e‐mailové adresy všech kupujících a
využívá je za účelem zasílání obchodních
sdělení týkajících se Akcí. Kupující může již při
registraci odkliknout zřetelně vyznačené políčko, že si zasílání
obchodních sdělení nepřeje (potom jeho e‐mailová adresa nebude zařazena do mailing listu). Pokud si
kupující zasílání obchodních sdělení nepřeje
až následně, zruší jejich zasílání jednoduše
odpovědí e‐mailem, v němž napíše, že
nechce nadále žádná obchodní sdělení dostávat; v takovém případě je jeho e‐mailová adresa dodatečně z mailing
listu odstraněna. Kupující také může za účelem
vyjádření nesouhlasu se zasíláním obchodních sdělení přímo
kontaktovat prodávajícího.
- Prodávající si vede statistiky o počtu vstupenek prodaných na
jednotlivé Akce v jednotlivých letech. Podkladem pro tyto statistiky
slouží osobní údaje kupujících, které jsou však prostřednictvím softwaru
BZUCO plně anonymizovány a není možné z nich zpětně kupující
identifikovat.
- Na Akcích jsou prodávajícím jako pořadatelem pořizovány snímky a
krátké audio‐vizuální záznamy
za účelem propagace Akcí na internetu. Prodávající se
snaží v rámci fotografování a filmování v
maximální možné míře zachovávat soukromí návštěvníků. Jestliže
kupující zjistí, že se nachází na některém záběru a je na něm zřetelně
rozpoznatelný, může kontaktovat prodávajícího a požadovat, aby dodatečně
učinil technická opatření, s jejichž pomoci bude dotčený kupující jako
návštěvník anonymizován, a to zejména umělým rozmazáním své podoby.
- Kupující je oprávněn obracet se kdykoli s žádostmi nebo stížnosti týkajícími se zpracování jeho osobních údajů na prodávajícího, popř. na Úřad pro ochranu osobních údajů.
8. Závěrečná ustanovení
- Pokud by se ukázalo některé z ustanovení těchto obchodních podmínek a
reklamačního řádu neplatné či neúčinné, není tím dotčena platnost a
účinnost dalších ustanovení těchto obchodních podmínek a reklamačního
řádu, která jsou oddělitelná od neplatného či neúčinného ustanovení.
- Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit tyto obchodní podmínky.
- Veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek a reklamačního řádu a
smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se řídí českým právním řádem.
V Táboře, dne 10.11. 2019, vydal Táborský
festival vína z.s.